Veelgestelde vragen

Heb jij een vraag? Vind hieronder de antwoorden. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Bestellen

Dat kunnen we mogelijk maken!
Helaas gaat dit nu niet via de shop, maar neem even contact met ons op & we gaan dit voor je regelen.

Je kunt betalen via iDeal, bij het afrekenen in de webshop vind je de opties.

Word je bestelling geleverd via de fietskoeriers, dan ontvang je geen track en trace.
Bij PostNL krijg je een track&trace, waarop je je feestbox kan volgen.

Twijfel je? Neem contact met ons op via info@remisedordt.nl of via 06-12190355.

Ja dat kan! We zijn maandag tm zaterdag open om je bestelling klaar te zetten.
Het zou fijn zijn als je van tevoren even aan ons wilt laten weten wat je wilt hebben, dan zetten we het alvast voor je klaar.

Helaas is dit niet mogelijk. We hopen natuurlijk dat je je box helemaal het einde vindt.
We kunnen helaas niets terugnemen omdat het hier om voedsel gaat.

Het kan zijn dat je feestbox later binnenkomt dan gepland. Helaas zijn we hierin afhankelijk van onze partners PostNL of de Fietskoeriers uit Dordrecht. Het kan helaas wel eens gebeuren dat een feestbox later wordt afgeleverd.

Is je feestbox meer dan 2 dagen te laat? Neem dan contact met ons op, dan zoeken we samen naar een oplossing.

Ondertussen; maak je geen zorgen. Tot 5 dagen na verzenden is de inhoud van de doosjes nog heel erg vers en lekker.

Wanneer je voor 15uur besteld op maandag t/m vrijdag dan brengen we deze dezelfde dag nog naar PostNL.
Zij gaan er dan zo snel mogelijk mee aan de slag. Vaak wordt de box de volgende dag geleverd.
In de regio Dordrecht werken we samen met Fiets Koeriers, zij brengen de box ook bijna altijd de volgende dag naar het juiste adres.
Er kan altijd ergens vertraging ontstaan helaas. Maar geen zorgen, de box blijft zeker nog 5 dagen heel erg lekker vers.

De verzendkosten zijn voor Nederland helemaal gratis! Bestel je feestbox & maak je geen zorgen om extra kosten.
Geniet!

×

Powered by WhatsApp Chat

× Stuur een berichtje!